ABOUT ME

A little bit about me...
my philosophy? Passion and competence


With an eye always focused on fashion and luxury, over the years I've attended Courses of Personal Shopping and Image Consulting in Milan, the Capital of Fashion, with one of the most important Italian Style Coach.
Owner of "Luxury Italian Shopping", I started working with the most important hotels of the magnificent Venice in Italy and then with most luxurious hotels worldwide; I help Italian people and foreign shoppers in their search of something unique.
As Personal Shopper, Style Coach and Wedding Advisor, I devote my time and experience to those who have neither time nor a specific knowledge about it.
As lover of beautiful things, of luxury, of style and of the things that make your eyes glimmer, able to empathize with clients and to understand their needs and desires, I love to find the objects and the perfect outfit for my clients 'cause satisfying their expectations is my greatest ambition!



Un po' di me...la mia filosofia? Passione e competenza

Con un occhio sempre puntato alla moda e al lusso, negli anni ho frequentato dei corsi Personal Shopping e Consulenza d’Immagine a Milano, la capitale della moda, con la Style Coach Carla Gozzi .
Titolare di "Luxury Italian Shopping", ho iniziato collaborando con i più importanti hotel della magnifica Venezia e successivamente con i più lussuosi hotel nelle altre città in cui sia richiesta la mia presenza; aiuto gli amanti dello shopping sia italiani che stranieri alla ricerca di qualcosa di unico.
Personal Shopper, Style Coach e Wedding Advisor, dedico il mio tempo e la mia specializzazione a chi tempo e conoscenze specifiche non ne possiede.
Amante delle cose belle, del lusso, dello stile e delle cose che fanno brillare gli occhi, capace di entrare in empatia con i clienti per comprendere i loro desideri e necessità, amo trovare l’oggetto e l'outfit perfetto per i miei assistiti perché soddisfare le loro aspettative è la mia ambizione più grande!



Contact me ambrapersonalshopper@gmail.com

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